Tuesday, May 10, 2011

Mukadimah

hello semua! *kalau ada yang baca lah blog aku ni*
1st entry sbb blog ni baru aku buat.hihi


blog minum petang ni aku wujudkan khas untuk aku isi semua resipi yang aku ubah dari resipi asal yang aku belajar dari majalah, surat khabar, internet dan blog blog yang awesomeeeee.


first, jangan harap aku akan list resipi resipi yang berat macam ayam masak lemak cili padi ala thai, nasi lemak, nasi briyani gam batu pahat dan sebagainya. sbb? aku malas masak :b hahaha aku lebih suka siap kan minum petang. sebab? entahla. mungkin aku suka suasana santai. ade kena mengena ek? hihi


so, sama sama lah kita belajar resipi baru. ada link yang menarik, jgn segan segan kemukakan kepada aku :)
selamat minum petang!


btw, arini menu ape untuk minum petang? :D



No comments:

Post a Comment